Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van sannesuus - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van sannesuus - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: Sanne & Suus

23 Januari 2013 | Nederland, Uden

Nog 3 dagen en dan is het zo ver..... Dan zitten we in het vliegtuig op weg naar ons grote avontuur.. Maar eerst nog de allerlaatste spullen inpakken, nog een x bedenken of we wel echt alles hebben en dan is het toch echt zover dat we door lieve mensen om ons heen uitgezwaaid gaan worden *Hello Goodbye momentje*..

We gaan proberen jullie op de hoogte te houden van onze avonturen die we tegen gaan komen komende maanden :).. Voor diegene die nog niet helemaal op de hoogte zijn wat onze globale planning is of dit ook graag nog eens terug willen lezen, zullen we dit hieronder kort beschrijven...

We komen a.s. zondag 27 januari aan in Bangkok, waarna we tot 18 februari in Thailand rond zullen trekken. 18 februari vliegen we verder naar Hanoi (Vietnam) waar we in ongeveer 2 weken naar het zuiden zullen trekken en vanaf Ho Chi Minh op 5 maart weer verder zullen vliegen naar Kuala Lumpur (Maleisië). Daar blijven we tot 19 maart en zullen onze (tot nu toe geplande) een na laatste vlucht maken naar Denpasar op Bali (Indonesië). Vanaf hier zullen we naar verschillende eilanden varen/vliegen/zwemmen om uiteindelijk op Java terecht te komen, waar op 16 april onze laatste vlucht weer terug naar Amsterdam zal vertrekken en wij 17 april vroeg in de ochtend het kikkerlandje weer zullen verwelkomen..
Maar....daar denken we voorlopig nog even niet aan!!!

Nu eerst de laatste dingen in Nederland afronden en wat zal het heerlijk zijn als we straks in het vliegtuig zitten!

Liefs Sanne en Suus

• 23 Januari 2013 - 21:49

Jeannie En Freek (tante En Oom Van Susan):

Zaterdag is het dan zover, jullie gaan jullie droomreis maken!
    En niet maar eventjes, maar bijna drie maanden. Ik heb uit betrouwbare bron al begrepen dat dit voor de achterblijvers heel lang lijkt, maar voor de reizigers voorbij vliegt!
    Het is dus een goed teken als dit laatste gebeurt!
    Geniet van alles wat er op jullie pad komt, maak veel foto's en veel herinneringen en Suus, ik ben best een beetje jaloers omdat jij Jordi en Chantal waarschijnlijk eerder kan omhelzen dan wij, haha

Heeeel veel (reis) plezier en we gaan jullie verhalen natuurlijk volgen!!

Liefs van Jeannie en Freek

• 23 Januari 2013 - 21:55

Toke Domenie:

Lieve Susan,

Wat een spannende tijd! Ik wens jou en je vriendin een super, super mooie reis! Ik blijf jullie graag volgen op dit digitale reisverslag 'waar ben je nu'.

Sterkte met afscheid nemen van je familie en vrienden. Maar ga het avontuur tegemoet!

Liefs van Toke

• 23 Januari 2013 - 22:30

Frans:

Hoi Susan,

ik wens jullie heel veel plezier tijdens de prachtige, uitgestippelde reis door het zuiden van Azie. Geniet ervan. Ook ik vind het leuk om je reisverslagen te gaan lezen. Pas goed op elkaar en kom weer vol met heel veell ervaringen en vooral mooie verhalen, gezond weer terug!

Groeten,
    Frans

• 23 Januari 2013 - 23:23

Anouk:

Hey dames!

Heel veel plezier! Vooral veel genieten van alle ervaringen daar!

Groetjes,

Anouk

• 24 Januari 2013 - 09:05

Elly Van Den Berg:

Jeetje meiden wat een avontuur. Wat zullen jullie veel zien, en natuurlijk meemaken. Wij wensen jullie hele fijne maanden, en doe voorzichtig.

Dikke kus van ons, Martin en Elly.

• 24 Januari 2013 - 10:33

Overbuuv:

Het nut van reizen is de fantasie bedwingen met de werkelijkheid en de dingen zien zoals ze zijn, in plaats van te bedenken hoe ze zouden kunnen zijn.

Niets is mooier als de eerste keer die cultuurshock beleven in Verweggistan, de geuren, de kleuren van Azië......

Suus en Sanne....goede reis!

• 24 Januari 2013 - 18:18

Josée Keijzer:

Hey suusje en sanne,
    ik moet zo vaak aan jullie denken!!! Ik voel de spanning!! Wat een heerlijk avontuur! Geniet samen en doe heel veel ervaringen op want daar zullen jullie de rest van jullie leven gebruik van kunnen maken. Geniet, geniet, geniet!!!!!! Hele dikke kus, Josée

• 24 Januari 2013 - 18:35

Merle:

Jullie doen mij groot plezier door weg te gaan :p Oftewel: ik ben trots! Maar wat zal ik jullie missen :( xxMerle

• 25 Januari 2013 - 23:18

Petra:

Lieve Suus en Sanne,

De laatste avond voor vetrek...... Nog even printen, de valuta, heb ik echt alles, mijn nieuwe 06 nummer.... En natuurlijk... Je telefoon niet vergeten!! De laatste dingetjes regelen. Nou Suus daar zal het niet aan liggen.... Nu morgen vertrekken jullie samen. Samen allerlei dingen meemaken, lachen genieten, vooral veeeeeel foto's maken. Maar ... Ook goed op elkaar letten!! Lieve schatten.... Heel erg veel plezier met alles wat jullie gaan doen. Op afstand leven we met jullie mee en volgen we jullie (hopelijk) vele verhalen. Ik ben supertrots op mijn dochter en haar vriendin dat ze deze uitdaging en ervaring aangaan.
    Een goede reis gewenst en kom gezond, gelukkig en goed weer terug in april.

Veel liefs, mama

• 27 Januari 2013 - 09:45

Ingrid:

Lieve Sanne en Susan,

Hoor net dat jullie goed aangekomen zijn in de Lodge die jullie geboekt hebben.
    Had niet anders verwacht, maar toch....
    De reis is prima verlopen, jullie zijn gaar en gaan nu genieten van je eerste drankje in het warme Bangkok. Het grote avontuur kan beginnen! Ik vind het geweldig wat jullie doen. Geniet ervan.

Veel liefs mam

• 27 Januari 2013 - 11:35

Riky Lammertink:

Hallo Sanne en Susan (ik ben de oma van Sanne)

Heb in gedachten met jullie meegereisd en lees nu van je mam dat jullie inmiddels goed zijn aangekomen. Dus jullie kunnen op pad. Jonge wat een onderneming. Ik ben ontzettend benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven. Meiden geniet 200% en pas goed op jezelf. / Liefs vanuit Delden